Колеги незнам от къде да започна ... Всичко тръгна от една грешка за синхронизация на разпределителния вал ... след като няколко пъти смених и двата датчика на коляновия и на разпределителния вал проблема изчезваше за 2-3 дни и пак се появяваше.Закарах колата във "сервиз" БОШ във Бургас където ми откриха че шайбата на разпределителния вал била за смяна.Смениха шайбата и казаха че всичко е ОК.Оказа се че същите тези некадърници са изтървали пружина от спирачен апарат във турбо пътищата и след като са я пробвали там колата турбото ми замина и се наложи да купувам ново това е едно на ръка смених го във сервиз АЛФА във бургас онзи ден колата беше взета от там със новото турбо върви абсоутно нормално обаче се появиха други проблеми.Колата отново непали нормално пояси се някакво леко притрисане непосредствено след запалването което изчезва след няколко минути.И последното което се случи е че сега се появи някаква грешка която на мен ми изглежда много страшно .... Това е грешката незнам вече какво да правя цял месец съм по сервизи без никакъво подобрение даже бих казал че нещата се влошават.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем 159 2.4JTDm
Collapse
X
-
Колега, тази грешка е ниско налягане на маслото, оттук има няколко варианта.
1.Изплякал датчик за налягане на маслото. Може да се развие и да се замери налягането с манометър или по-добре направо да се смени, евентуално ако е скъп(едва ли) да се сложи от друга 9-ка за проба.
2.Счупена маслена помпа - наскоро имаше такъв случай на 2,4JTDm но мисля, че това е по-скоро някакво изключение.
3.Подпушен смукател в картера/маслени магистрали/дефектен филтър.
4.Недостатъчно ниво на маслото - при 159 трудно, щото го изписва на таблото, но все пак и там е датчик ..
пп За кой Бош става въпрос? И не разбрах - изтървали пружинка, запалили, счупили са я, а ти си я платил? Как така?Last edited by code; d.m.y г., 21:12.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеКолега, тази грешка е ниско налягане на маслото, оттук има няколко варианта.
1.Изплякал датчик за налягане на маслото. Може да се развие и да се замери налягането с манометър или по-добре направо да се смени, евентуално ако е скъп(едва ли) да се сложи от друга 9-ка за проба.
2.Счупена маслена помпа - наскоро имаше такъв случай на 2,4JTDm но мисля, че това е по-скоро някакво изключение.
3.Подпушен смукател в картера/маслени магистрали/дефектен филтър.
4.Недостатъчно ниво на маслото - при 159 трудно, щото го изписва на таблото, но все пак и там е датчик ..
пп За кой Бош става въпрос? И не разбрах - изтървали пружинка, запалили, счупили са я, а ти си я платил? Как така?
Comment
-
Варна е близо, отиваш при pininfarina
Той ще ти помогне, стигнал съм до извода, че алфа не трябва да се пипа от хора които нямат поне малко мерак да научат нещо ново и да се развиват. Нашите майстори в БГ са свикнали с голфчетата и това е друго не се признава и не е нужно да се чете за друго. Извинявам се, малко се увлякох
ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" ≈ 140CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщениеВарна е близо, отиваш при pininfarina
Той ще ти помогне, стигнал съм до извода, че алфа не трябва да се пипа от хора които нямат поне малко мерак да научат нещо ново и да се развиват. Нашите майстори в БГ са свикнали с голфчетата и това е друго не се признава и не е нужно да се чете за друго. Извинявам се, малко се увлякохцените са х2. А за майсторите да правят единствено , golf и BMW (защото повечето майстори такова карат)
155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
A да видим кои ще познае какъв е проблема с светенето на маслото.Лампата свети,колата върви не трака,масло има,дачика работи,смукатела е чист ЩО Е ТО
п.сВелико няма страшно в неделя като доидеш звънни и ще отстраним проблема за 5мин
SPRINTAUTO service
0893277773
Comment
-
Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщениеA да видим кои ще познае какъв е проблема с светенето на маслото.Лампата свети,колата върви не трака,масло има,дачика работи,смукатела е чист ЩО Е ТО
п.сВелико няма страшно в неделя като доидеш звънни и ще отстраним проблема за 5мин
ако искаш де ..
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщениеA да видим кои ще познае какъв е проблема с светенето на маслото.Лампата свети,колата върви не трака,масло има,дачика работи,смукатела е чист ЩО Е ТО
п.сВелико няма страшно в неделя като доидеш звънни и ще отстраним проблема за 5мин
159 1.9 jtd TI
156 1.8 ts 99g ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщениеA да видим кои ще познае какъв е проблема с светенето на маслото.Лампата свети,колата върви не трака,масло има,дачика работи,смукатела е чист ЩО Е ТО
Аз имам едно предположение ама...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Така за сега все още не съм открил от какво ми се появява собщението за ниско налягане на маслото.Изписва го само сутрин като паля за секунда и след това изчезва, но интесно е че не го прави всеки път на 2-3 дена и по рядко.
При диагностика не записва грешка.Мерихме сутрин при палене налягането на маслото и майстора каза че на момента при палене качва налягане и още докато е студена държи налягане 4 бара.Смених и самия датчик да не би той да е причината но не би , всичко си е по старо му.Не знам вече каде да търся причината.Ако някой има идеи да сподели.Колата е ремапната и с премахнат ДПФ ако има някакво значение.159 1.9 jtd TI
156 1.8 ts 99g ex
Comment
-
Друг вариант е маслена помпа, клапана и да не държи, да е наранена, може и кофти масло. Общо взето като се прави се прави всичко защото проблема може да е комплексен от износването на няколко компонента.
Пс На Опел Вектра го имах подобен проблем, на топла кола не искаше да изгася лампата поне 15секунди. Помпата беше надрана, челосахме я на стругари, сменихме биелни и основни лагери, ново масло, филтър и всичко си дойде на мястото.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment